گارانتی

امروزه توجه به کیفیت کالا و خدمات پس از فروش از مهمترین و ظایف شرکت های توزیع کننده کالا است. در همین راستا شرکت اندیشه پرداز دوران با توجه به اهمیت این موضوع بر خدمات پس از فروش مشتریان خود تاکید فراوان دارد. این شرکت با داشتن نیروی فنی، مجرب و کارآمد وظیفه دارد در اسرع وقت، با دقت و مشتری مداری که لازمه کار خدماتی است، پاسخگوی مشتریان خود باشد.

شرایط گارانتی

خدمات گارانتی فقط برای تعمیر، تعویض دستگاه بوده و این خدمات برای قطعات سخت‌افزاری رایگان می‌باشد.
جهت تکمیل فرایند گارانتی، ارائه و ارسال لاگ های خرابی قطعات از سوی خریدار الزامی می باشد.
دستگاه‌هایی دارای گارانتی هستند، که دارای برگ ضمانت‌نامه باشند. بدیهی است جهت استفاده از خدمات گارانتی ارائه برگ ضمانت‌نامه یا تاریخ خرید یا شماره فاکتور ضروری است.
حداکثر مدت‌ زمان تحت پوشش خدمات گارانتی 18 ماه از تاریخ فروش برای سرورهای HPE ،Intel و Asus می‌باشد. تاریخ شروع گارانتی بر روی کارت گارانتی ذکر گردیده است.

قطعات ارسالی به خدمات پس از فروش شرکت اندیشه پرداز دوران می‌بایست دارای شرایط زیر باشد:

  • عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل‌ مشاهده در کالا.
  • قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی.
  • عدم دست‌خوردگی هولوگرام و سایر برچسب‌های گارانتی.
  • دارا بودن شماره‌ سریال و عدم مخدوش بودن آن.
  • عدم وجود آثار دست‌کاری بر روی قطعه.
  • ارسال کارت گارانتی کالاهایی که برای آن‌ها کارت صادر می‌شود.
  • کلیه دستکاه های سرور استوریج جهت جلوگیری از صدمات ناشی از نوسانات برق به UPS متصل شده باشد.

تبصره: مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم، فقط و فقط به عهده مشتری خواهد بود و شرکت اندیشه پرداز دوران مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست‌ رفته ندارد.
چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، قطعه به صاحب آن عودت داده‌ شده و شرکت مسئولیتی در قبال قطعه فوق نخواهد داشت و قطعه در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.
شرکت بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش گارانتی را با استفاده از قطعات اصلی، تعمیر یا با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد. درستی عملکرد قطعات تعمیر یا تعویض شده در مدت ضمانت تا پایان مدت گارانتی دستگاه تضمین می‌شود.
کالاهای آماده تحویل در صورت درخواست در حضور مشتری تست خواهد شد.
گارانتی شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت‌افزاری دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم‌افزاری، نصب و ارتقاء سیستم‌عامل، درایورها، نرم‌افزارهای کاربردی، ویروس‌زدایی، تهیه پشتیبان از فایل‌های مورد نیاز، بازیابی رمز عبور Setup یا رمز عبور سیستم، مشکلات نرم‌افزاری و سایر خدمات نرم‌افزاری اساساً مربوط به کاربر است و کلاً جزو تعهدات شرکت در این گارانتی نیست.
در صورتی‌ که به‌ منظور تکمیل مراحل تعمیرات نیاز به انجام هر یک از موارد فوق‌الذکر باشد، هزینه آن بر عهده خریدار خواهد بود.
در طول قرارداد گارانتی چنانچه کالای معیوب دیگر تولید نشود، کالای هم‌ردیف جایگزین و یا در قبال دریافت مابه‌التفاوت، کالایی با مدل‌ بالاتر تحویل می‌گردند.
صاحب قطعه یا نماینده او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل گرفتن قطعه موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی می‌باشند.
در غیر این صورت پس از تحویل هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال به وجود آمده به عهده مرکز خدمات نمی‌باشد.
مسئولیت بسته‌بندی صحیح کالا هنگام ارسال به عهده فرستنده می‌باشد و توصیه می‌گردد حتی‌المقدور از بسته‌بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته‌بندی ناصحیح به عهده فرستنده می‌باشد.
تحویل کالا به دفتر خدمات به‌ منزله عدم نیاز به اطلاعات بر روی هارد دستگاه و پذیرفتن تمامی موارد ذکر شده می‌باشد.

تلفن تماس: (ده خط) 0218511485

تلفن تماس مستقیم: 02188756071 – 02188754627

ایمیل: Technical@apd.co.ir